2013-12-15 15:56:06

Naša djeca ne znaju maštati i ne znaju se igrati... može li strašnije?

"U posljednje vrijeme zaredale su ankete i istraživanja koja potvrđuju da su nam učenici slabog znanja i u usporedbi s europskim vršnjacima znatno ispod prosjeka. Baš se čudim. U hokus-pokus uvođenju bolonjskog sustava pokazali smo kako razmišljamo i koliko nam je stalo do znanja i odgoja, a sve smo to, taj nejestivi bolonjez, odradili s odraslim ljudima koji su za tu priliku glumili bijele laboratorijske miševe na podovima učionica i kabineta. Odlično. Što se tek događa u ovim tranzicijskim godinama sa školama, a tek vrtićima, strah me je i misliti, vidim samo da je i djeci na pragu srednje škole teško obaviti najobičnije hvala i molim. O rasporedu zvijezda i Starom zavjetu drugi put. Naša djeca ne znaju maštati, ne znaju se igrati, ima li strašnijeg saznanja za one koji ih vode? U rukama držim nedavno u Mozaiku objavljenu knjigu koja promiče Montessori metodu, staru europsku perjanicu zdravog i kreativnog odgoja za djecu od samog rođenja. Predlažem ne prepustiti se sustavu koji zanemaruje ovu dokazano uspješnu i veselu stogodišnju metodu, knjigu u ruke i prema svom djetetu. Rezultati su brzi, neočekivani slojeviti i što je jako važno – veseli."

Piše: Ivica Prtenjača


Osnovna škola Matija Antun Reljković Cerna