preskoči na sadržaj

Osnovna škola Matija Antun Reljković Cerna

Login
e-Dnevnik poveznica

Koliko je sati ?

Skockajte web! 2012

Anketa (mala)
Da li pročitaš knjigu koju posudiš u školskoj knjižnici?







Koliko je stupnjeva?

Weather Widget

Tko je trenutno online!  

Brojač posjeta
Ispis statistike od 4. 9. 2011.

Ukupno: 1279311
Ovaj mjesec: 2695
Ovaj tjedan: 231
Danas: 31
Sandučić povjerenja

Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Raspored zvonjenja

Raspored zvonjenja

 

PRIJE PODNE

1.            8:00       -              8:45

2.            8:50       -              9:35

veliki odmor      9:35  -  9:45      - podjela hrane za učenike od 1. - 4. razreda      

3.            9:45       -              10:30

veliki odmor 10:30    - 10:40    - podjela hrane za učenike od5. - 8. razreda

4.            10:40     -              11:25

5.            11:30     -              12:15

6.            12:20     -              13:05

 

POSLIJE PODNE

1.            13:15     -              14:00

2.            14:05     -              14:50

veliki odmor      14:50   -   15:05           

3.            15:05     -              15:50

4.            15:55     -              16:40

5.            16:45     -              17:30

6.            17:35     -              18:20

Logo škole i QR Code

 


QRCode

QR CODE

Vijesti iz MZOS
Korisni linkovi
Lista linkova je prazna
 

 


Voditelj kabineta Njemačkog jezika

Mato Bošković, prof.

kontakt: mato.boskovic@skole.hr


Nastavnici:

Ivana Bujadinović, prof.

Mato Bošković, prof.


 

.

 

UVOD

 

Njemački jezik jedan je od zanimljivijih jezika kako svojom strukturom i prepoznatljivim karakteristikama tako i položajem u ljestvici europskih i svjetskih jezika. Pripada grupi zapadnogermanskih jezika i najrasprostranjeniji je materinski jezik u Europi. Kao znatno zastupljen strani jezik uči se širom svijeta, a posebice u zemljama srednje i istočne Europe. Njime govori oko 130 milijuna ljudi u 38 država svijeta, a u nekima od njih je i službeni jezik (glavni službeni jezik: Njemačka, Austrija, Lihtenštajn; službeni jezik uz druge jezike: Belgija, Luksemburg, Švicarska, Italija, Danska). Osim već spomenutog broja govornika, gotovo 63 milijuna ljudi govori i uči njemački kao strani jezik.

 

 

Iz perspektive procesa europske integracije i ciljeva ujedinjene Europe, znanje njemačkoga jezika bitan je čimbenik u postizanju cilja višejezičnosti kao jednog od temelja očuvanja kulturne i jezične raznolikosti. U europskom govornom području najzastupljeniji je jezik po broju govornika, a poslije engleskog najrašireniji jezik koji se uči. Prisutnost i zastupljenost njemačkog jezika u velikom broju društvenih sfera omogućava njegovo širenje i prepoznavanje pravih vrijednosti, jer je to jedan od značajnijih znanstvenih jezika u Europi.

Važnost učenja njemačkog jezika uočava se kako u svakodnevnim situacijama tako i u području znanosti, ekonomije, poduzetništva, turizma i gospodarskog razvoja. Također i njemački mediji pridonose razlozima učenja, jer su najraznolikiji u Europi, a njihovi se programi mogu primati putem satelita posvuda u Hrvatskoj. Njemačko jezično područje obuhvaća i većinu sveučilišta te znastvenoistraživačkih ustanova u Europi na kojima se na njemačkom jeziku odlično studira i istražuje, što također potiče kvalitetno i stručno učenje njemačkog jezika.

Učiti njemački je korisno, jer to je jezik kulture, jezik znanosti, ekonomije i gospodarstva, jezik kojega govori svaki peti stanovnik Europske unije, te jedan od triju radnih jezika Europske unije


 

 

CILJ (SVRHA) UČENJA PREDMETA

 

Cilj učenja njemačkog jezika kao izbornog je svladati osnove fonetskih i fonoloških izražajnih elemenata, osposobiti učenika za pisanu i usmenu komunikaciju na njemačkom jeziku kroz različite tematske cjeline i njima pripadajuće gramatičke strukture te upoznati neke elemente kulture i civilizacije njemačkog govornog područja

 

 

U drugome stranom jeziku (od 4. do 8. razreda) predviđa se dostizanje razine A1+ koja predstavlja međustupanj između razine A1 (pripremni stupanj) i razine A2 (temeljni stupanj).

 

To znači da učenici mogu:

 

·         razumjeti i rabiti poznate izraze i jednostavne fraze vezane uz svakodnevni život i neposredno okružje

·         uz pomoć sugovornika komunicirati u jednostavnim, svakodnevnim situacijama neposredne i jednostavne razmjene informacija o poznatim temama i aktivnostima

·         vrlo jednostavno opisati područja koja ih osobno zanimaju - poput obrazovanja, svakodnevnog okružja i zadovoljavanja osnovnih neposrednih potreba.

 

 

 

Priloženi dokumenti:
indeksiraj.jpeg

preskoči na navigaciju