« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Raspored zvonjenja
PRIJE PODNE
1. 8:00 - 8:45
2. 8:50 - 9:35
veliki odmor 9:35 - 9:45 - podjela hrane za učenike od 1. - 4. razreda
3. 9:45 - 10:30
veliki odmor 10:30 - 10:40 - podjela hrane za učenike od5. - 8. razreda
4. 10:40 - 11:25
5. 11:30 - 12:15
6. 12:20 - 13:05
POSLIJE PODNE
1. 13:15 - 14:00
2. 14:05 - 14:50
veliki odmor 14:50 - 15:05
3. 15:05 - 15:50
4. 15:55 - 16:40
5. 16:45 - 17:30
6. 17:35 - 18:20
Učenici 3.b razreda pristupili su lektiri na jedan nov i zanimljiv način. Stavili su lektiru u papirnatu vrećicu.
Kako im je to uspjelo pogledajte u foto-galeriji ili klikom ovdje.
Prednju stranu papirnate vrećice oslikali su kao naslovnicu pročitanog djela (ispisati naslov i ime pisca). Na suprotnoj strani papirnate vrećice zapisali su: kratak sadržaj, mišljenje o pročitanom djelu, osobine likova, usporedbe sebe i glavnog lika. Bočne strane papirnate vrećice također su iskoristili za bilješke tijekom ili nakon čitanja, citate opisa ili rečenica koje su im ostale u posebnom sjećanju. U vrećicu su stavili predmete koji su povezani s književnim djelom.
Tijekom prezentacije rada učenici su iz vrećice izvlačili predmete koje su u nju stavili i objašnjavali razlog zbog kojeg baš taj predmet zaslužuje svoje mjesto u njihovoj priči, a naravno, ima veze s pročitanom knjigom.