preskoči na sadržaj

Osnovna škola Matija Antun Reljković Cerna

Login
e-Dnevnik poveznica

Koliko je sati ?

Skockajte web! 2012

Anketa (mala)
Da li pročitaš knjigu koju posudiš u školskoj knjižnici?







Koliko je stupnjeva?

Weather Widget

Tko je trenutno online!  

Brojač posjeta
Ispis statistike od 4. 9. 2011.

Ukupno: 1280625
Ovaj mjesec: 4009
Ovaj tjedan: 663
Danas: 98
Sandučić povjerenja

Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Raspored zvonjenja

Raspored zvonjenja

 

PRIJE PODNE

1.            8:00       -              8:45

2.            8:50       -              9:35

veliki odmor      9:35  -  9:45      - podjela hrane za učenike od 1. - 4. razreda      

3.            9:45       -              10:30

veliki odmor 10:30    - 10:40    - podjela hrane za učenike od5. - 8. razreda

4.            10:40     -              11:25

5.            11:30     -              12:15

6.            12:20     -              13:05

 

POSLIJE PODNE

1.            13:15     -              14:00

2.            14:05     -              14:50

veliki odmor      14:50   -   15:05           

3.            15:05     -              15:50

4.            15:55     -              16:40

5.            16:45     -              17:30

6.            17:35     -              18:20

Logo škole i QR Code

 


QRCode

QR CODE

Facebook škole
Facebook
Vijesti iz MZOS
Korisni linkovi
Iz programa HRT-a
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
OBILJEŽAVANJE MJESECA HRVATSKE KNJIGE
Autor: Sanja Kovač, 19. 10. 2016.

U našoj školi, 18. listopada, obilježen je Mjesec hrvatske knjige satom motivacije čitanja u suradnji sa učiteljicom hrvatskoga jezika Nevenkom Bertić i učenicima 7. a razreda.

Učenici su mogli doživjeti poglavlje iz romana Božidara Prosenjaka "Divlji konj" na jedan posve drugačiji način, čitati ga sa više razumijevanja, sa užitkom, stvarajući vlastite dojmove i zaključke o pročitanom tekstu. Stoga, su na taj način, potaknuti na razvijanje ljubavi prema knjizi i čitanju.


Učenici 7. a razreda su vrlo dobro uočili da postoji razlika u doživljaju književno-umjetničkoga teksta s obzirom na različite govorne interpretacije te su uživali u interpretativnom čitanju, postavljanju pitanja, stvaranju dojmova i zaključaka o pročitanom tekstu. Većina učenika se uspjela vrlo dobro povezati sa tekstom i uočiti najvažnije poruke o odnosu oca i sina, roditeljskoj ljubavi i svijetu u kojem živimo. Stoga im se ovo književno djelo jako svidjelo.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju