preskoči na sadržaj

Osnovna škola Matija Antun Reljković Cerna

Login
e-Dnevnik poveznica

Koliko je sati ?

Skockajte web! 2012

Anketa (mala)
Da li pročitaš knjigu koju posudiš u školskoj knjižnici?







Koliko je stupnjeva?

Weather Widget

Tko je trenutno online!  

Brojač posjeta
Ispis statistike od 4. 9. 2011.

Ukupno: 1283905
Ovaj mjesec: 2959
Ovaj tjedan: 184
Danas: 25
Sandučić povjerenja

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Raspored zvonjenja

Raspored zvonjenja

 

PRIJE PODNE

1.            8:00       -              8:45

2.            8:50       -              9:35

veliki odmor      9:35  -  9:45      - podjela hrane za učenike od 1. - 4. razreda      

3.            9:45       -              10:30

veliki odmor 10:30    - 10:40    - podjela hrane za učenike od5. - 8. razreda

4.            10:40     -              11:25

5.            11:30     -              12:15

6.            12:20     -              13:05

 

POSLIJE PODNE

1.            13:15     -              14:00

2.            14:05     -              14:50

veliki odmor      14:50   -   15:05           

3.            15:05     -              15:50

4.            15:55     -              16:40

5.            16:45     -              17:30

6.            17:35     -              18:20

Logo škole i QR Code

 


QRCode

QR CODE

Facebook škole
Facebook
Vijesti iz MZOS
Korisni linkovi
Iz programa HRT-a
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Dogodilo se na današnji dan - 23. travnja
Autor: Tomislav Orečić, 23. 4. 2012.

Coca-Cola je 1985. godine, u želji da se prilagodi dolasku novog doba, promijenila svoju stoljetnu recepturu i na tržište izdala proizvod New Coke.


Coca-Cola je 1985. godine, u želji da se prilagodi dolasku novog doba, promijenila svoju stoljetnu recepturu i na tržište izdala proizvod New Coke.

Taj potez pokazao se jednim od najgorih, ako ne i najgorim u povijesti kompanije jer su reakcije potrošača bile negativne, a neki su išli i toliko daleko da su sudskim putem željeli isposlovati vraćanje stare Cole.

Pravi uspjeh, barem moralnog tipa, ostvario je Pepsi čiji je direktor na dan izlaska nove Cole svim zaposlenicima dao slobodan dan i putem najvećeg oglasa u New York Timesu proglasio kako je Pepsi pobijedila u 'cola-warsu' jer je njihov rival bio prisiljen mijenjati svoju pouzdanu recepturu.

No, postoje i oni koji na temelju statističkih podataka tvrde kako je najveću korist ipak izvukla Coca-Cola jer joj je nakon povratka na staru recepturu prodaja doživjela ogroman skok.



Izvor: metro-portal.hr


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju