preskoči na sadržaj

Osnovna škola Matija Antun Reljković Cerna

Login
e-Dnevnik poveznica

Koliko je sati ?

Skockajte web! 2012

Anketa (mala)
Da li pročitaš knjigu koju posudiš u školskoj knjižnici?







Koliko je stupnjeva?

Weather Widget

Tko je trenutno online!  

Brojač posjeta
Ispis statistike od 4. 9. 2011.

Ukupno: 1280625
Ovaj mjesec: 4009
Ovaj tjedan: 663
Danas: 98
Sandučić povjerenja

Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Raspored zvonjenja

Raspored zvonjenja

 

PRIJE PODNE

1.            8:00       -              8:45

2.            8:50       -              9:35

veliki odmor      9:35  -  9:45      - podjela hrane za učenike od 1. - 4. razreda      

3.            9:45       -              10:30

veliki odmor 10:30    - 10:40    - podjela hrane za učenike od5. - 8. razreda

4.            10:40     -              11:25

5.            11:30     -              12:15

6.            12:20     -              13:05

 

POSLIJE PODNE

1.            13:15     -              14:00

2.            14:05     -              14:50

veliki odmor      14:50   -   15:05           

3.            15:05     -              15:50

4.            15:55     -              16:40

5.            16:45     -              17:30

6.            17:35     -              18:20

Logo škole i QR Code

 


QRCode

QR CODE

Vijesti iz MZOS
Korisni linkovi
Iz programa HRT-a
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
DAN DAROVITIH UČENIKA
Autor: Sanja Kovač, 20. 3. 2015.

Obilježavanjem Dana darovitih učenika 21. ožujka (prema preporuci MZOS), želi se senzibilizirati javnost o važnosti prepoznavanja darovite, kreativne i talentirane djece. Iako postoje brojne definicije nadarenosti, neke se karakteristike spominju u većini definicija: visoke intelektualne sposobnosti, kreativnost, visoka motivacija, brza mogućnost učenja, sposobnost razvijena iznad očekivanja za dob.  Također, postoji deset znakova da bi dijete moglo biti nadareno.


10 znakova da bi vaše dijete moglo biti posebno nadareno

Iako je većina djece "normalna", postoje i ona "natprosječna".

Postoji nekoliko razvojnih smjernica koje često upućuju na darovitost u djece pa evo deset znakova koji pokazuju imate li posebno inteligentno dijete...

Pamti informacije: Izraz "Kroz jedno uho unutra, kroz drugo van" se, čini se, može primijeniti na većinu djece. Međutim, oni koji imaju višu inteligenciju mogu zadržati širok raspon informacija i mogu ih se prisjetiti kasnije, i to već u veoma ranoj dobi.

Širok spektar interesa: nadareni klinci pokazuju interes za mnogo različitih tema. Jedan tjedan im se sviđaju dinosaurusi, idući autići pa nakon toga svemir, i tako dalje...

Ranije je počeo pisati i čitati: ako je vaše dijete inteligentnije, prije će naučiti čitati i pisati.

Nadaren je glazbeno ili umjetnički: djeca koja pokazuju neuobičajen talent za muziku (mogu već od rane dobi pjevati točno u tonalitetu) ili umjetnosti (jasnije crtaju i slikaju...) također se smatraju nadarenima.

Ima periode intenzivne koncentracije: djeca u pravilu ne mogu dugo zadržati pažnju na istoj radnji. I u tome su darovita djeca drugačija, ona se mogu bolje i duže koncentrirati na neki zadatak pred njima.

Dobro pamćenje: neki daroviti mališani mogu se sjetiti stvari od kada su bili puno manji. Na primjer, dvogodišnjak se može sjetiti i spomenuti (bez poticanja ili spominjanja te teme) nečeg što se dogodilo kada je imao 18 mjeseci.

Napredan vokabular: Mališan, koji je rano progovorio nije sam po sebi znak više inteligencije ili nadarenosti. Međutim ako vaš mališan koristi napredan vokabular i složenije rečenice, onda on možda stvarno je maleni genijalac. Prosječni dvogodišnjak obično koristi jednostavne rečenice kao što su "Tu je pas.", dok će nadareni dvogodišnjak biti puno opsežniji: "Žuti pas je u dvorištu i miriši travu."

Obraća pažnju na detalje: darovito dijete ima oko za detalje. Starije dijete će možda željeti znati pojedinosti o tome kako neke stvari funkcioniraju, a mlađe će znati odložiti svoje igračke onamo gdje ih je uzeo ili primijetiti da je nešto pomaknuto s uobičajenog mjesta.

Sam je svoj kritičar: općenito djeca nisu previše zabrinuti za sebe ili druge, osim ako njihov prijatelj ima nešto što oni žele. Daroviti djeca se ponašaju suprotno, puno pažnje obraćaju na druge i zabrinuti su za njih, a najkritičniji su prema sebi.

Razumije kompleksne koncepte: mališani visoke inteligencije imaju sposobnost razumjeti složene pojmove, percipirati odnose, i razmišljati apstraktno. Oni su u stanju razumjeti probleme u dubinu i razmišljati o rješenjima.

Super-osjetljivosti ili super-uzbuđenosti: mnoga darovita djeca imaju jednu ili više "super-osjetljivosti". Veoma je osjetljiv, njegove osjećaje je lako povrijediti, može biti osjetljiv na glasne zvukove ili nešto potpuno banalno – primjerice da ga smetaju šavovi na čarapama. Dijete također može imati višak energije i biti u stalnom pokretu. Važno je shvatiti, ipak, da nemaju sva darovita djeca ove "osjetljivosti".

 

Izvori:

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju